Tirppa-kangas, 1,5 metriä

Toimitusaika 3–4 viikkoa. Suunniteltu Suomessa, paintettu Suomessa. Hinta 36,00 € / metri. Tirppa-kangas on painettu laakapainotekniikalla käsin Forssassa, perinteikkäällä vanhalla Finlaysonin tehdasalueella.

100 % puuvillainen kangas.

Painettu: Rykkeri, Forssa
Suunnittelija: Kristian Tervo

Leikkisyyttä ja eleganssia samassa kuosissa.

Metritavarana ihanaa Tirppa-kuosia – vain mielikuvituksesi on rajana käyttötarkoituksen suhteen!

Tirppa-kangas on painettu käsin Forssassa, perinteikkäällä vanhalla Finlaysonin tehdasalueella. Kankaat painetaan käsiteollisella laakapainomenetelmällä Rykkeri-työtilassa. Suomen ensimmäinen kankaanpainokone saapui Forssaan jo vuonna 1861. Kangasta on siis painettu katkeamattomasti alueella jo 166 vuotta.

36,00 € / m. Kankaan hyötyleveys on 145 cm.

Laadukas, 100 % puuvillainen kangas on peräisin Kazakstanista.
Pesuohje: 30 °C / ei saa valkaista / silitys **

Painettu: Forssa / Rykkeri
Suunnittelija: Kristian Tervo

Tirppa-kuosi

Puhdasta iloa ja elinvoimaa. Leikkisää hienovaraisuutta. Kokoomuksen 100-vuotista historiaa juhlistava Tirppa symboloi uutta aikakautta – unohtamatta aiempaa.

Kuosissa on tyylitelty ruiskukka ja sen nuppuja. Itse tirppa hehkuu keltaisena, pyrstössään ja rinnassaan hivenen violettia. Se muistuttaa 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen huippusuositusta, sympaattisesta toivon linnusta.

– Tirppa-kuosissa on ponnistavaa elämänvoimaa. Tirppa-kuosin keskipisteenä on leikkisä, sympaattinen ja selvästi mielissään oleva lintunen vaeltamassa ruiskukkien lomassa. Violetti antaa ripauksen eleganssia, joka yhdistyy iloiseen keltaiseen. Halusin ilmentää värien käytöllä puolueemme uutta, aiempaa avoimempaa ja rohkeampaa aikakautta. Lisäksi halusin nostaa esiin perinteisiä, suosittuja elementtejä puolueemme hienosta historiasta, kuvailee kuosin suunnitellut Kristian Tervo. Hän työskentelee kokoomuksen puoluetoimistolla graafikkona.

Kokoomus 100

Kokoomuksen juhlavuoden kunniaksi tehdyt tuotteet on suunniteltu ja valmistettu ekologisesti Suomessa, kotimaista käsityötaitoa vaalien. Lisämausteensa kotimaiseen tuotesarjaan tuovat perulaiset kehitysyhteistyötä tukevat korvakorut.